ABIH-RJ announces, during the coletiva, that o reveillon da Barra da Tijuca e Recreio will count with 14 points of queima de fogos, not including hotéis, shoppings and condomínios. A intenção da Riotur é to promote or better event of the history of Rio de Janeiro, indo além da traditional Copacabana.
A queima de fogos já is highly successful in the following two projects: Grand Nobile, Hilton Barra, Grand Mercure, Grand Hyatt, Ramada Hotel Recreio Shopping, Le Relais de Marambaia, Windsor Marapendi and Windsor Barra. To enable festa, Riotur contou com o apoio da ABIH-RJ, through its affiliated hotéis, which will promote more than ceias e festas.
“Há 11 years ago we decided to invest heavy nessa celebração, com shows, queima de fogos and outras atrações because we always accredit not potential do bairro. Happily, we are certos e, hoje, to Barra é uma das opções mais attempted da cidade, for this special data “, affirmed Marcos Bezerra, general manager of Windsor Barra.
For the president of ABIH-RJ, Alfredo Lopes, or Riotur’s support, he saw the strengthening of more festivities, which have conquered every year a public plot. “This is the link between ABIH-RJ and Riotur to promote a large queima of fogos no bairro e um atrativo a mais for não somente loyalty visitors who costumam ficar hospedados not bairro, but também attract novos”.
Or a pyrotechnic show has 14 thousand pumps, lançadas simultaneamente in different pontos da orla, that train not images of palmeiras nas cores dourado, branca and blue, symbolizing prosperity and peace, com duração de até 15 minutes.
Photo: Reprodução
Fonte: Panrotas